Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A hivatalos ügyek intézése is a mindennapok kihívásai közé sorolhatók. Legyen az egy közműszolgáltatótól érkező felszólító levél, vagy egy kábeltelevízió szolgáltatásban bekövetkező hiba, tudjuk, hogy ezek intézése is mennyi időt és energiát igényel. Nem beszélve arról, hogy a helyzet gyakran komplikáltabb vagy nehezebben értelmezhető, így idősödő hozzátartozóink a mi segítségünkre szorulnak, ha szeretnénk, hogy az ügy sikeresen lezáruljon.
A szolgáltatókkal, hivatalokkal való ügyintézés a legtöbb esetben többszöri levélváltást, telefonálást, vagy személyes ügyintézést is igényel, nem beszélve arról, hogy mennyire könnyű a folyamatok útvesztőjében elkeveredni.
Tevékenységemmel segítséget nyújtok szolgáltatói (TV, telefon, közmű, bank stb.) és hivatali (önkormányzat, egyéb hivatal) ügyek intézésében (számlareklamáció, hibabejelentés, szerződés módosítás stb.) az alábbiak szerint:
- Személyesen az Ügyfelemmel, kísérettel, szállítással
- Személyesen, Ügyfelem nélkül, meghatalmazással
- Telefonon
- On-line
Ha érdekli a szolgáltatása, lépjen velem kapcsolatba elérhetőségeim bármelyikén.
Tevékenységem Veszprém 30 km-es vonzáskörzetében élő ügyfelek részére elérhető.